Friday, September 4, 2009

I miss You_^)V

.... ' Imiss You' ;P....But i really meant it ehhehehe;) I miss ma kasih ahahha aka ma blog ;P (ober jua Tt atu ehhehe) ...Wah its been a long tym i dint update ma blog ..after semester start Tt busy tersangat yg amat ehehehhe but i still active in Fb + hangout2 plg ehehehehhehe is dat consider busy ?? but yeah im really busy tym nie everyweek i cant escape from duin ma work in a week i gt 2-3 reports to do + gt assignments. obviously diz semester ma workloads berganda2 frm de previous semester and lot of reading materials ehhehe...;p ..Im Just hoping that i neva giving up on what im doing now...as time goes by i need a lot of motivation ..._^)v

Inda terasa time flies so fast n now we are in bulan ramadhan~ alhamdulillah masih ada kesempatan menikmati ramadhan;) happy puasa to all ehhehe_^)v ...apa g a ahahha banar nya Tt tu kan buat report tapi ahahah kerna rindu akan kasih anie yata memblog taa sekajap ;P ..kan story dikit today mama busday yata happy laaa ..eheheh no better words melainkan ALHAMDULILLAH n semoga ALLAH sentiasa beri kebahagiaan n kesehatan yg baik for ma mom Amin! doakan kamu a ehehhe~ _^)v


..ermmmm apa lagi a ehhehe Tt atu kan baru abis liat ceta Nurkasih baa kamu entah a inda semena2 lain baa rasa di dada ehehhe..malas tt nyambung eyh krg kalah ceta novel pjg nya n krg payah tt mikir kan kamu tersayu2 ahahah ( mehew;P ) ...Tapi tt kan share laa doa that i found ...hayati laa doa ini ...k laa nada idea g kan buat apa atleast telawat jua c kasih (blog) ani ehehhe ;)

Doa seorang Hamba...


Ya Allah,
jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada-Mu,
agar bertambah kekuatan ku untuk mencintai-Mu...

Ya Muhaimin,
jika aku jatuh cinta,
jagalah cintaku padanya agar tidak
melebihi cintaku pada-Mu...

Ya Allah,
jika aku jatuh hati,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang..
yang hatinya tertaut pada-Mu agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta....

Ya Rabbana,
jika aku jatuh hati,
jagalah hatiku padanya agar tidak
berpaling pada hati-Mu.

Ya Rabbul Izzati,
jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalan-Mu..

Ya Allah,
jika aku rindu,
jagalah rinduku padanya agar tidak lalai aku merindukan syurga-Mu...

Ya Allah,
jika aku menikmati cinta kekasih-Mu,
janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirmu...

Ya Allah,
jika aku jatuh hati pada kekasih-Mu,
jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang
menyeru manusia kepada-Mu...

Ya Allah,
jika Kau halalkan aku merindui kekasih-Mu..
jangan biarkan aku melampaui batassehingga melupakan akupada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepada-Mu....

No comments:

Post a Comment